Jak kompleksowo zarządzać cyklem życia maszyny i urządzenia?
WPROWADZENIE
System ERP to narzędzie, które wspiera wszystkie procesy biznesowe zachodzący w przedsiębiorstwie produkującym maszyny i urządzenia. Dzięki oprogramowaniu ERP sprawnie możesz zarządzać całym cyklem życia produktu, począwszy od pomysłu przez konstrukcję i wprowadzenie na rynek, sprzedaż, udoskonalanie i serwis. proALPHA ERP łączy w sobie sprawdzone w praktyce funkcjonalności z ekspercką wiedzą w dziedzinie budowy maszyn i instalacji.
Na webinarium poznasz możliwości modułów systemu ERP, które wspierają kompleksowe zarządzanie cyklem życia maszyny i urządzenia w ramach jednego zintegrowanego rozwiązania. Poznasz i ocenisz funkcje, które zostaną zaprezentowane „na żywym” systemie. Zarejestruj się już dziś – liczba uczestników jest ograniczona.
POKAŻEMY CI
Udział w Webinarium jest bezpłatny!
AGENDA
KIEDY I GDZIE?
W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć udziału w webinarium.
Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do wirtualnego pokoju, w którym odbędzie się webinarium.
Dodaj termin spotkania do swojego kalendarza.
Podłącz się do spotkania online i korzystaj z wiedzy prelegenta. Udział jest bezpłatny.
Na Twój adres e-mail, otrzymasz dostęp do nagrania webinarium.
DLA KOGO?
Webinarium skierowane jest do producentów maszyn do obróbki metalu i tworzyw sztucznych, linii technologicznych, maszyn pakujących, poligraficznych i fleksograficznych, rolniczych i budowalnych, maszyn do obróbki drewna, wózków widłowych oraz innych urządzeń, w szczególności do:
- Dyrektorów Zarządzających
- Szefów produkcji
- Szefów działów serwisu
- Szefów działów zakupu
- Szefów działów konstrukcji
- Product Managerów
- Project Managerów
- Kontrolerów jakości
Udział w webinarium może wziąć każdy, kto jest zainteresowany usprawnieniami w zakresie zarządzania cyklem życia produktu w przedsiębiorstwie. Liczba uczestników jest ograniczona – zastrzegamy sobie możliwość odmowy udziału w przypadku przekroczenia ilość zgłoszeń.
FORMULARZ
PRELEGENT
Janusz dołączył do proALPHA w 2017 roku i przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie sprzedaży. Od 15 lat specjalizuje się w obszarach zarządzania i harmonogramowania produkcji. Swoją karierę zawodową rozpoczął w BPSC S.A. w roku 2003 jako konsultant d/s wdrożeń w obszarze produkcji, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemu w czołowych polskich przedsiębiorstwach. Od roku 2011 w BPSC przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie kontraktów. Jest absolwentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach gdzie specjalizował się w tematach harmonogramowania produkcji.
Partnerstwo medialne
Newsletter
Raz w miesięcu wysyłamy Newsletter. Informujemy w nim o najnowszych wpisach, organizowanych webinariach i szkoleniach. Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj nam swój adres email. W dowolnym momencie możesz anulować subskrybcję.