Zastanawiasz się jak sprawnie wprowadzić produkt dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta?
WPROWADZENIE
Specjaliści przygotowania i realizacji produkcji proALPHA stworzyli specjalny program warsztatów dla firm, które rozważają zastosowanie funkcjonalności konfiguratora produktu w swojej organizacji.
W czasie praktycznych zajęć z trenerami przyswoisz wszystkie najważniejsze informacje i umiejętności związane z tworzeniem, konfiguracją i obsługą konfiguratora produktu.
Porozmawiamy o tym czym jest konfigurator produktu i jakie daje korzyści, oraz przekażemy konkretną wiedzę na temat jak z niego korzystać aby sprawnie oferować i optymalnie produkować wielowariantowe produkty na indywidualne życzenia klientów. Użycie konfiguratora umożliwia szybka ocenę kosztów wytworzenia oraz wygenerowanie oferty handlowej wraz z określeniem terminu dostawy do klienta.
Scenariusz szkolenia oparty jest o doświadczenia konsultantów proALPHA z okresu analizy, wdrożenia i bieżącego serwisu modułów obsługujących proces przygotowania i realizacji produkcji. Dzięki temu poruszone zostaną wszystkie najważniejsze aspekty cyklu życia produktu.
Trenerzy przybliżą Ci tajniki
Udostępnij klientom konfigurator produktu online!
KORZYŚCI Z UDZIAŁU
Wiemy, że każde przedsiębiorstwo jest inne, aby efektywnie przełożyć zdobytą wiedzę na grunt Twojego zakładu dostosowujemy prezentowane przykłady do Twojej specyfiki potrzeb i sytuacji biznesowej.
Warsztaty to praktyczne ćwiczenia – realizowane bezpośrednio w systemie. Zdajemy sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest indywidualne podejście i ćwiczenia praktyczne.
Dedykowane wyłącznie Twojej organizacji – takie podejście gwarantuje komfort i swobodę, aby szczegółowo omówić przykładowe zagadnienia i sytuację w Twoim zakładzie produkcyjnym.
Twoja firma będzie mogła skorzystać z 1 dnia bezpłatnych konsultacji – doradzimy, jak zoptymalizować proces tworzenia planu produkcji w warunkach Twojego zakładu.
Praca i nauka pod okiem doświadczonych konsultantów, którzy na co dzień wspierają firmy z branży produkcyjnej w realizacji swoich celów. Prowadzący posiadają dar dzielenia się zdobytą wiedzą i doświadczeniem tworząc otwartą atmosferę podczas prowadzonych przez siebie zajęć.
W pierwszym kroku wypełnij formularz zgłoszeniowy, aby przekazać nam chęć organizacji dedykowanego warsztatu w Twojej firmie.
Ustalimy termin i miejsce szkolenia – dostosujemy się do Twoich możliwości i indywidualnych oczekiwań.
Przedstawimy Ci warunki handlowe organizacji szkolenia w odniesniu do ustalonych parmetrów i liczby uczestników.
Zrealizujemy dedykowane warsztaty i przygotujemy Cię do wykorzystania zaawansowanych systemów do planowania produkcji w Twoim zakładzie.
Twoja firma będzie mogła skorzystać z 1 dnia bezpłatnych konsultacji – doradzimy jak zoptymalizować plan produkcji w warunkach Twojego zakładu.
DLA KOGO?
Wydarzenia odbywają się w formie warsztatowej dzięki czemu wszyscy uczestnicy biorą aktywny udział w zajęciach i bezustannie zdobywają praktyczną wiedzę. Praca pod okiem konsultantów proALPHA gwarantuje poznanie funkcjonalności modułu Konfiguratora Produktu w systemie ERP od podszewki. Program warsztatów skierowany jest do:
- Dyrektorów Zrządzających
- Szefów produkcji
- Szefów sprzedaży
- Product Managerów
- Project Managerów
- Kierowników działów
Wydarzenia dedykowane (zamknięte) organizujemy w przedsiębiorstwach, które wykorzystują aplikacje do zarządzania produkcją, jednak nadal ich głównym narzędziem planistycznym jest arkusz Excel lub planują inwestycje w systemy informatyczne i chcą precyzyjnie ocenić oraz poznać funkcjonalności systemów w obszarze planowania i zarządzania produkcją. Programy szkoleń i warsztatów proALPHA wspierają decydentów odpowiadających za wybór narzędzi informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem, szczególnie rozwiązań klasy ERP.
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU
TRENER
Dołączył do proALPHA we wrześniu 2017 roku i przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie procesu handlowego na stanowisku Presale Consultant. Od ponad 14 lat specjalizuje się w obszarze systemów ERP, MRPII. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2004 roku w firmie Omnis oferującej zintegrowane systemy zarządzania. W latach 2006-2017 związany był z firmą BPSC, w której jako Menażer do spraw konsultingu i analiz doradzał klientom w wyborze rozwiązań optymalnie dopasowanych do profilu ich działalności. Brał udział we wdrożeniach w obszarze MRP oraz systemu obiegu informacji. Jest absolwentem Politechniki Śląskiej w Zabrzu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Certyfikowany Professional Scrum Product Owner. W życiu prywatnym miłośnik gór, wypraw rowerowych i starej motoryzacji.
Newsletter
Raz w miesięcu wysyłamy Newsletter. Informujemy w nim o najnowszych wpisach, organizowanych webinariach i szkoleniach. Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj nam swój adres email. W dowlonym momencie możesz anulować subskrybcję.