Webinarium: Jak sprawnie zarządzać zgłoszeniami serwisowymi?

Zastanawiasz się, jak zautomatyzować obsługę serwisu?

WPROWADZENIE

Ważnym elementem dobrych relacji z klientem jest dobrze zorganizowany dział serwisu. Szefowie serwisu z roku na rok mają więcej pracy, stawiane są przed nimi większe oczekiwania w zakresie skrócenia czasu obsługi klienta, redukcji kosztów i efektywnego wykorzystania zasobów. Aby usprawnić i usystematyzować pracę w dziale serwisu, firmy decydują się na wdrożenie nowoczesnego systemu ERP wyposażonego w moduł do obsługi całego procesu serwisowego, od momentu wejścia zgłoszenia serwisowego po rozliczenie kosztów obsługi wraz ze sprawnym wystawieniem faktury sprzedażowej.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane usprawnieniami i optymalizacją procesów w dziale serwisu. W czasie spotkania omówimy w jaki sposób oprogramowanie ERP proALPHA wspiera codzienne zadania szefa i pracowników tego działu poprzez dostarczanie odpowiednich informacji na temat produktów, sposobu ich serwisowania, użytych elementów wyrobu gotowego, umów serwisowych, oraz planowanych działaniach i akcjach serwisowych.

POKAŻEMY CI

99

Jak zapewnić pracownikom działu serwisu dostęp do wszystkich danych na temat produktu?

99

Jak sprawnie wyszukać produkt i zarejestrować zgłoszenie serwisowe?

99

Jak definiować obiekty serwisowe oraz rejestrować umowy serwisowe?

99

Jak planować zlecenia serwisowe okresowe wynikające z umów oraz te wynikające np. z awarii?

99

Jak rejestrować prace na zleceniu serwisowym oraz czym są dokumenty RMA?

99

W jaki sposób zarządzać akcjami serwisowymi?

… i wiele więcej!

UDZIAŁ W WEBINARIUM JEST BEZPŁATNY!

AGENDA

ZZ

Wprowadzenie i przedstawienie modułowej architektury systemu ERP.

ZZ

Kontrola numerów serii i partii dla wyrobów gotowych.

ZZ

Czym jest teczka produktu w systemie ERP i jakie zawiera informacje?

ZZ

Zarządzanie umowami serwisowymi oraz planowanie działań serwisowych.

ZZ

Rejestrowanie zgłoszeń serwisowych oraz dokumentów RMA.

ZZ

Zgłoszenia serwisowe i dokumenty RMA (Return Merchandise Authorization).

ZZ

Sposoby planowania i realizacji akcji serwisowych.

Kiedy i gdzie?

05.07.2019 (piątek)
}}
10.00 - 11.00
ONLINE

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć udziału w webinarium.

Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do wirtualnego pokoju, w którym odbędzie się webinarium.

Dodaj termin spotkania do swojego kalendarza.

Podłącz się do spotkania online i korzystaj z wiedzy prelegenta. Udział jest bezpłatny.

Na Twój adres e-mail, otrzymasz dostęp do nagrania webinarium. 

""
""
""
""

DLA KOGO?

Webinarium skierowane jest do osób odpowiadających za zarządzanie przedsiębiorstwami produkcyjnymi, w szczególności:

  • Szefów działów serwisu
  • Kontrolerów jakości
  • Kierowników Zakładów
  • Dyrektorów Zarządzających

Udział w webinarium może wziąć każdy, kto jest zainteresowany usprawnieniami w zakresie zarządzania obsługą serwisu i wykorzystania zasobów w przedsiębiorstwie. Liczba uczestników jest ograniczona – zastrzegamy sobie możliwość odmowy udziału w przypadku przekroczenia ilość zgłoszeń.

FORMULARZ

PRELEGENT

Janusz Geisner
Presales Consultant
736 830 579

Janusz dołączył do proALPHA w 2017 roku i przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie sprzedaży. Od 15 lat specjalizuje się w obszarach zarządzania i harmonogramowania produkcji. Swoją karierę zawodową rozpoczął w BPSC S.A. w roku 2003 jako konsultant d/s wdrożeń w obszarze produkcji, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemu w czołowych polskich przedsiębiorstwach. Od roku 2011 w BPSC przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie kontraktów. Jest absolwentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach gdzie specjalizował się w tematach harmonogramowania produkcji.

Partnerstwo medialne:

ERP dla produkcji - webinarium
STALEO_logo kompakt_pl
zrobotyzowany_logo_pion
AOL_logo

Newsletter

Raz w miesięcu wysyłamy Newsletter. Informujemy w nim o najnowszych wpisach, organizowanych webinariach i szkoleniach. Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj nam swój adres email. W dowolnym momencie możesz anulować subskrybcję.

MASZ PYTANIA?

+48 68 50 66 500

Przeczytaj również