Nowe funkcje, jeszcze więcej możliwości - proALPHA 6.2
WPROWADZENIE
proALPHA udostępnia swoim klientom najnowszą wersję systemu ERP. Wersja 6.2. to kolejny krok w ewolucji pakietu narzędzi do zarządzania działalnością biznesową. Tym razem główny nacisk rozwoju funkcjonalności położyliśmy na poprawę użyteczności interfejsu, przy zachowaniu dotychczasowych mocnych stron dostarczamy nowoczesny panel użytkownika. Nowy interfejs to przejrzysta struktura, ikony i kolorystyka znacznie wpływa na pozytywne user experience.
Nowa wersja systemu ERP dostarcza firmom jeszcze lepsze zaplecze do obsługi dzisiejszych technologii cyfrowych w obszarze logistyki i produkcji. proALPHA rozumie globalizację jako zmniejszanie odległości w modelu współpracy przedsiębiorstw i potrzebę uspójnienia procesów i uszczelnienia łańcucha dostaw. Zapraszamy na webinarium, na którym przedstawimy główne zmiany w nowej wersji systemu, które zostały wprowadzone w odniesieniu do wersji 5.
POKAŻEMY CI
Udział w Webinarium jest bezpłatny!
AGENDA
KIEDY I GDZIE?
W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć udziału w webinarium.
Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do wirtualnego pokoju, w którym odbędzie się webinarium.
Dodaj termin spotkania do swojego kalendarza.
Podłącz się do spotkania online i korzystaj z wiedzy prelegenta. Udział jest bezpłatny.
Na Twój adres e-mail, otrzymasz dostęp do nagrania webinarium.
DLA KOGO?
Webinarium skierowane jest do użytkowników systemu proALPHA. Zapraszamy użytkowników biznesowych systemu ze wszystkich obszarów działalności realizowanych przez naszych klientów, administratorów systemu proALPHA ERP, działy IT oraz kadrę zarządzającą. Zależy nam, aby w sprawny i szybki sposób umożliwić Państwu poznanie i ocenę najnowszej wersji 6.2. systemu proALPHA ERP.
Udział w webinarium jest bezpłatny. Przewidywany czas trwania spotkania online ok. 1 godziny. Liczba uczestników jest ograniczona – zastrzegamy sobie możliwość odmowy udziału w przypadku przekroczenia ilość zgłoszeń.
FORMULARZ
PRELEGENT
Janusz dołączył do proALPHA w 2017 roku i przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie sprzedaży. Od 15 lat specjalizuje się w obszarach zarządzani i harmonogramowania produkcji. Swoją karierę zawodową rozpoczął w BPSC S.A. w roku 2003 jako konsultant d/s wdrożeń w obszarze produkcji, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemu w czołowych polskich przedsiębiorstwach. Od roku 2011 w BPSC przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie kontraktów. Jest absolwentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach gdzie specjalizował się w tematach harmonogramowania produkcji.
Newsletter
Raz w miesięcu wysyłamy Newsletter. Informujemy w nim o najnowyszych wpisach, organizowanych webinariach i szkoleniach. Jeśli chcesz być na bieżąco podaj nam swój adres email. W dowlonym momencie możesz anulować subskrybcję.