Jak opracować dokumentacje techniczną i przygotować produkcję zabudowy pojazdu z wykorzystaniem systemu ERP?
WPROWADZENIE
Na ostatnim webinarium poruszaliśmy tematy związane z zarządzaniem zamówieniami w branży produkcji i montaży zabudów dla pojazdów specjalnych. Nagranie z webinarium dostępne jest tutaj: JAK SPRAWNIE ZARZĄDZAĆ ZAMÓWIENIAMI “POD PROJEKT” DLA ZABUDOWY POJAZDÓW? Kontynuując tą serię, wprowadzimy Cię w świat zarządzania dokumentacją techniczną w oparciu o moduł „Zarządzanie projektami”.
W proALPHA, stworzyliśmy zintegrowane narzędzie, pozwalające na wykorzystanie procesów Workflow w kontekście tworzenia, modyfikacji i archiwizacji dokumentów technicznych, rysunków, kosztorysów i obliczeń. Po zarejestrowaniu zlecenia na wykonanie zabudowy w oparciu o przesłany projekt, Twój zespół będzie mógł stworzyć projekt w oparciu o istniejący szablon lub z łatwością stworzyć nowy. Po wykreowaniu projektu, należy zająć się alokacją zasobów oraz wykonać kalkulację kosztów, która zasili danymi budżet. Integracja ze środowiskiem CAD usprawni prace na etapie konstruowania, zaś rejestracja czasu pracy przyczyni się do dokładniejszego rozliczenia projektu i wyliczenia realnych kosztów wykonania.
POKAŻEMY CI
TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO – MOŻESZ OTRZYMAĆ NAGRANIE!
AGENDA
CHCESZ OTRZYMAĆ NAGRANIE?
DLA KOGO?
Webinarium skierowane jest do producentów zabudowy samochodów, pojazdów specjalnych oraz przedsiębiorstw, które wytwarzają produkty “pod projekt klienta”, w szczególności do:
- Dyrektorów Zarządzających
- Szefów produkcji
- Szefów działów serwisu
- Szefów działów zakupu
- Szefów działów konstrukcji
- Product Managerów
- Project Managerów
- Kontrolerów jakości
Udział w webinarium może wziąć każdy, kto jest zainteresowany usprawnieniami w zakresie zarządzania cyklem życia produktu w przedsiębiorstwie. Liczba uczestników jest ograniczona – zastrzegamy sobie możliwość odmowy udziału w przypadku przekroczenia ilość zgłoszeń.
FORMULARZ
PRELEGENT
Krzysztof od ponad 14 lat specjalizuje się w obszarze systemów ERP, MRPII. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2004 roku w firmie Omnis oferującej zintegrowane systemy zarządzania. W latach 2006-2017 związany był z firmą BPSC, w której jako Manager do spraw konsultingu i analiz doradzał klientom w wyborze rozwiązań optymalnie dopasowanych do profilu ich działalności. Brał udział we wdrożeniach w obszarze MRP oraz systemu obiegu informacji. Do proALPHA dołączył we wrześniu 2017 roku i przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie procesu handlowego na stanowisku Presale Consultant. Jest absolwentem Politechniki Śląskiej w Zabrzu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Certyfikowany Professional Scrum Product Owner. W życiu prywatnym miłośnik gór, wypraw rowerowych i starej motoryzacji.
Partnerstwo medialne:
Newsletter
Raz w miesięcu wysyłamy Newsletter. Informujemy w nim o najnowszych wpisach, organizowanych webinariach i szkoleniach. Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj nam swój adres email. W dowolnym momencie możesz anulować subskrybcję.