Webinarium: Jak usprawnić proces ofertowania na wielowariantowe i jednostkowe produkty?

Konfigurator wyrobu jako narzędzie reagowania na indywidualne potrzeby klientów.

WPROWADZENIE

Silna pozycja przedsiębiorstwa na rynku może zależeć od tego czy jest ono w stanie w stanie sprostać oczekiwaniom swoich klientów. Silna konkurencja wymusza na przedsiębiorstwach produkcyjnych, aby szybko reagowały na indywidualne potrzeby klientów. Proces projektowania i dostosowania przez klienta produktu do własnych upodobań musi być wsparty narzędziami informatycznymi. W odpowiedzi właśnie na te potrzeby proALPHA oferuje moduł Konfiguratora produktu w systemie ERP, który usprawnia proces dostarczenie do klienta spersonalizowanych produktów. Personalizacja rozumiana jest jako forma udoskonalania i dostosowania  produktu do potrzeby konkretnego klienta. Konfigurator produktu w systemie ERP wspomaga zarówno obsługę klienta, jak i sam proces sprzedaży.

W czasie spotkania dowiesz się, jak usprawnić proces ofertowania i sprzedaży poprzez wykorzystanie konfiguratora wyrobu w systemie ERP poprzez m.in. szybkie skonfigurowanie wyrobu zgodnie z oczekiwaniami klienta oraz precyzyjne i szybkie skalkulowanie ceny sprzedaży na podstawie przygotowanej konfiguracji – w efekcie skrócenie czasu  skonfigurowania wyrobu i wyceny handlowej. Wspólnie prześledzimy proces ofertowania i wyceny zapytań ofertowych z uwzględnieniem zapytań CTP (Capable to Promise). Sprawdź w jaki sposób możesz zbudować dobry plan sprzedażowy, oraz rejestrować zlecenia od klienta wraz z możliwością symulacji ich wpływu na plan produkcyjny. W finale przedstawimy Ci działanie naszych aplikacji webowych, portalu B2B dla Twoich klientów, oraz portal handlowca.

POKAŻEMY CI

99

Jak konfigurować proste i złożone produkty w narzędziu informatycznym klasy ERP?

99

Jasny i klarowny sposób na zarządzanie procesem ofertowania i wyceny na potrzeby oferty handlowej.

99

Czym jest zapytanie CTP pozwalające na wyliczenie realnego terminu realizacji zamówienia?

99

Jakie usprawnienia w codziennej pracy daje moduł CRM dzięki funkcjonalnościom rejestracji, klientów, kontaktów z nimi, oraz akcji sprzedażowych i marketingowych?

99

Jak budować realistyczne plany sprzedażowe i na bieżąco analizować postępy w ich realizacji?

99

Jak wykorzystać mechanizmy symulacji i analizy tymczasowego zlecenia produkcyjnego?

99

Jak działają aplikacje webowe: portal B2B dla klienta oraz handlowców?

… i wiele więcej!

UDZIAŁ W WEBINARIUM JEST BEZPŁATNY!

AGENDA

ZZ

Wprowadzenie i przedstawienie modułowej architektury systemu ERP.

ZZ

Omówienie sposobu definiowania cech i parametrów artykułów w systemie ERP na potrzeby obsługi procesów sprzedaży.

ZZ

Zarządzanie artykułami wariantowymi i konfigurowalnymi.

ZZ

Widok profilu Klienta i historia aktywności marketingowych i sprzedażowych.

ZZ

Plan sprzedaży – tworzenie i bieżąca analiza wyników.

ZZ

Obsługa procesu ofertowania i mechanizmy kalkulacji ceny sprzedaży.

ZZ

Tworzenie konfiguracji produktu, edytowanie istniejącej konfiguracji w celu naniesienia zmian. Wersjonowanie konfiguracji i historia zmian.

ZZ

Czym jest zapytanie CTP i czy pozwala na wyliczenie realnego terminu realizacji?

ZZ

Przykłady symulacji i analiz – symulacja zlecenia produkcyjnego i analiza przyczyn opóźnień

ZZ

Prezentacja aplikacji internetowych – portale dla handlowca i klienta (B2B).

Kiedy i gdzie?

13.09.2019 (piątek)
}}
10.00 - 11.00
ONLINE

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć udziału w webinarium.

Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do wirtualnego pokoju, w którym odbędzie się webinarium.

Dodaj termin spotkania do swojego kalendarza.

Podłącz się do spotkania online i korzystaj z wiedzy prelegenta. Udział jest bezpłatny.

Na Twój adres e-mail, otrzymasz dostęp do nagrania webinarium. 

""
""
""
""

DLA KOGO?

Webinarium kierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za realizację celów biznesowych przedsiębiorstwa i zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych. W szczególności powinno zainteresować kadrę zarządzającą oraz menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż, zarządzanie produktem, informatykę, produkcję, logistykę i inne kluczowe obszary przedsiębiorstwa produkcyjnego.

Założeniem webinarium jest przedstawienie faktycznych wyzwań biznesowych, z którymi spotykają się menedżerowie i omówienie konkretnych rozwiązań mających na celu zwiększanie efektywności firm w oparciu o aplikacje wspomagające zarządzanie.

Udział w webinarium może wziąć każdy, kto jest zainteresowany usprawnieniami w zakresie obsługi klientów i wykorzystania zasobów w przedsiębiorstwie. Liczba uczestników jest ograniczona – zastrzegamy sobie możliwość odmowy udziału w przypadku przekroczenia ilość zgłoszeń.

FORMULARZ

PRELEGENT

Krzysztof Skowronek
Presales Consultant
608 450 352

Krzysztof od ponad 14 lat specjalizuje się w obszarze systemów ERP, MRPII. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2004 roku w firmie Omnis oferującej zintegrowane systemy zarządzania. W latach 2006-2017 związany był z firmą BPSC, w której jako Manager do spraw konsultingu i analiz doradzał klientom w wyborze rozwiązań optymalnie dopasowanych do profilu ich działalności. Brał udział we wdrożeniach w obszarze MRP oraz systemu obiegu informacji. Do proALPHA dołączył we wrześniu 2017 roku i przejął odpowiedzialność za merytoryczne wsparcie procesu handlowego na stanowisku Presale Consultant. Jest absolwentem Politechniki Śląskiej w Zabrzu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Certyfikowany Professional Scrum Product Owner. W życiu prywatnym miłośnik gór, wypraw rowerowych i starej motoryzacji.

Partnerstwo medialne:

ERP dla produkcji - webinarium
STALEO_logo kompakt_pl
zrobotyzowany_logo_pion
AOL_logo

Newsletter

Raz w miesięcu wysyłamy Newsletter. Informujemy w nim o najnowszych wpisach, organizowanych webinariach i szkoleniach. Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj nam swój adres email. W dowolnym momencie możesz anulować subskrybcję.

MASZ PYTANIA?

+48 68 50 66 500

Przeczytaj również