Webinarium: Jak usprawnić i zoptymalizować obieg faktur zakupowych w firmie?

Usprawnij zarządzanie obiegiem faktur zakupowych dzięki pełnej cyfryzacji procesu

WPROWADZENIE

Czy wiesz, że aż trzy na cztery faktury zakupowe wystawiane są w wersji papierowej? Takie rozwiązania generują niestety szereg problemów – błędy formalne, brak dostępu do niezbędnej dokumentacji w odpowiednim czasie czy możliwość utraty ważnych danych. Trzeba pamiętać, że niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, każda firma i organizacja wymaga efektywnego zarządzania dokumentami, w tym i fakturami. Na szczęście w dobie szybko postępującej cyfryzacji możemy wprowadzić w przedsiębiorstwach elektroniczny obieg dokumentów, który znacznie ogranicza koszty obsługi dokumentacji, minimalizuje czas niezbędny do jej przygotowania oraz dodatkowo podnosi świadomość ekologiczną wśród pracowników.

Podczas webinaru nasi specjaliści podzielą się z Tobą wiedzą na temat korzyści, jakie przynosi firmom wprowadzanie elektronicznego obiegu faktur zakupowych. Poznasz najnowsze metody ich archiwizacji, przygotowywania wydruków kodów kreskowych, skanowania dokumentów, grupowego eksportu czy szybkiego wyszukiwania. Poruszymy także temat związany z integracją systemu do zarządzania obiegiem faktur z pakietem Office. Dodatkowo przedstawimy Ci możliwości, jakie oferuje zarządzanie Workflow w proALPHA – od budowy i konfiguracji, poprzez zarządzanie powiadomieniami, aż do kompleksowego raportowania.

Podczas spotkania online zaprezentujemy również sposoby integracji systemu proALPHA z oprogramowaniem OCR, które umożliwia odczytywanie tekstu z zeskanowanych dokumentów i automatyczne rejestrowanie ich w systemie. Wskażemy Ci również obszary funkcjonowania firmy, w których wszystkie wspomniane rozwiązania generują usprawnienia.

POKAŻEMY CI

99

Jak usprawnić obieg faktur zakupowych w firmie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi?

99

Zaprezentujemy rozwiązania, które pozwalają na redukcję kosztów związanych z fakturowaniem o niemal 60% oraz oszczędzają czas potrzebny do przygotowania dokumentacji aż w 90%.

99

Omówimy kwestie bezpieczeństwa danych przechowywanych w formie cyfrowej.

99

Poruszymy temat organizacji pracy, podnoszenia jej efektywności i poprawy płynności przepływu informacji i dokumentów.

99

Pokażemy Ci, jak w praktyce wygląda praca w systemie proALPHA oraz wskażemy możliwości integracji z innym oprogramowaniem w celu podniesienia płynności na każdym etapie procesu fakturowania.

99

Wskażemy rozwiązania, które pozwalają lepiej zarządzać całym procesem obiegu dokumentów wewnętrznych, jak i tych generowanych dla partnerów zewnętrznych.

… i wiele więcej!

UDZIAŁ W WEBINARIUM JEST BEZPŁATNY!

AGENDA

ZZ

Prezentacja grupy proALPHA oraz oferowanych rozwiązań ERP dla sektora średnich przedsiębiorstw produkcyjnych.

ZZ

Omówienie interfejsu usprawniającego proces automatycznego przetwarzania faktur zakupowych, odczytywania z nich kluczowych danych, sprawdzania duplikatów w systemie czy weryfikacji dotychczasowej współpracy z dostawcami.

ZZ

Prezentacja praktycznych możliwości systemu – skanowanie i archiwizacja dokumentów, grupowy eksport dokumentacji, wydruk kodów kreskowych, wyszukiwanie poszczególnych dokumentów po słowach kluczowych oraz integracja systemu z pakietem Office.

ZZ

Przedstawienie metod usprawniających dobrą organizację pracy oraz wskazanie korzyści wynikających z wprowadzenia usprawnień w zakresie zarządzania obiegiem dokumentów.

ZZ

Prezentacja funkcjonalności Workflow – konfiguracja systemu, zarządzanie powiadomieniami oraz raportowanie działań.

ZZ

Omówienie technologii OCR w procesie automatyzacji przetwarzania faktur zakupowych wraz ze wskazaniem korzyści, jakie może ona przynieść firmom.

KIEDY I GDZIE?

ll
29.04.2020 (środa)
10.00 - 11.00
ww
ONLINE

FORMULARZ

""
""
""
""

DLA KOGO?

Webinar dedykowany jest przede wszystkim dla przedstawicieli działów księgowości, finansów oraz osób obsługujących procesy zakupowe w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Każdy uczestnik spotkania otrzyma dużą dawkę praktycznej wiedzy na temat automatyzacji procesu przetwarzania faktur wewnątrz firmy.

Udział w spotkaniu mogą wziąć przedstawiciele różnych branż, którzy dążą do obniżenia kosztów związanych z fakturowaniem oraz są zainteresowani usprawnieniami w zakresie obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Prosimy pamiętać, że liczba uczestników webinarium jest ograniczona. Zarejestruj się więc już dziś, aby mieć zagwarantowane miejsce podczas spotkania online.

Partnerstwo medialne:

ERP dla produkcji - webinarium
STALEO_logo kompakt_pl
zrobotyzowany_logo_pion
AOL_logo

Newsletter

Raz w miesięcu wysyłamy Newsletter. Informujemy w nim o najnowszych wpisach, organizowanych webinariach i szkoleniach. Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj nam swój adres email. W dowolnym momencie możesz anulować subskrybcję.

MASZ PYTANIA?

+48 68 50 66 500

Przeczytaj również