Usprawnij zarządzanie obiegiem faktur zakupowych dzięki pełnej cyfryzacji procesu
WPROWADZENIE
Czy wiesz, że aż trzy na cztery faktury zakupowe wystawiane są w wersji papierowej? Takie rozwiązania generują niestety szereg problemów – błędy formalne, brak dostępu do niezbędnej dokumentacji w odpowiednim czasie czy możliwość utraty ważnych danych. Trzeba pamiętać, że niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, każda firma i organizacja wymaga efektywnego zarządzania dokumentami, w tym i fakturami. Na szczęście w dobie szybko postępującej cyfryzacji możemy wprowadzić w przedsiębiorstwach elektroniczny obieg dokumentów, który znacznie ogranicza koszty obsługi dokumentacji, minimalizuje czas niezbędny do jej przygotowania oraz dodatkowo podnosi świadomość ekologiczną wśród pracowników.
Podczas webinaru nasi specjaliści podzielą się z Tobą wiedzą na temat korzyści, jakie przynosi firmom wprowadzanie elektronicznego obiegu faktur zakupowych. Poznasz najnowsze metody ich archiwizacji, przygotowywania wydruków kodów kreskowych, skanowania dokumentów, grupowego eksportu czy szybkiego wyszukiwania. Poruszymy także temat związany z integracją systemu do zarządzania obiegiem faktur z pakietem Office. Dodatkowo przedstawimy Ci możliwości, jakie oferuje zarządzanie Workflow w proALPHA – od budowy i konfiguracji, poprzez zarządzanie powiadomieniami, aż do kompleksowego raportowania.
Podczas spotkania online zaprezentujemy również sposoby integracji systemu proALPHA z oprogramowaniem OCR, które umożliwia odczytywanie tekstu z zeskanowanych dokumentów i automatyczne rejestrowanie ich w systemie. Wskażemy Ci również obszary funkcjonowania firmy, w których wszystkie wspomniane rozwiązania generują usprawnienia.
POKAŻEMY CI
UDZIAŁ W WEBINARIUM JEST BEZPŁATNY!
FORMULARZ
DLA KOGO?
Webinar dedykowany jest przede wszystkim dla przedstawicieli działów księgowości, finansów oraz osób obsługujących procesy zakupowe w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Każdy uczestnik spotkania otrzyma dużą dawkę praktycznej wiedzy na temat automatyzacji procesu przetwarzania faktur wewnątrz firmy.
Udział w spotkaniu mogą wziąć przedstawiciele różnych branż, którzy dążą do obniżenia kosztów związanych z fakturowaniem oraz są zainteresowani usprawnieniami w zakresie obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Prosimy pamiętać, że liczba uczestników webinarium jest ograniczona. Zarejestruj się więc już dziś, aby mieć zagwarantowane miejsce podczas spotkania online.
Newsletter
Raz w miesięcu wysyłamy Newsletter. Informujemy w nim o najnowszych wpisach, organizowanych webinariach i szkoleniach. Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj nam swój adres email. W dowolnym momencie możesz anulować subskrybcję.